پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
هفتمین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد

هفتمین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور برگزار شد

- 1402/08/24

در راستای جذب و پذیرش شرکت‌ها و واحدهای فناور هفتمین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور با پذیرش یک شرکت در دوره مقدماتی و دو شرکت در دوره رشد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری نیشابور، در راستای جذب و پذیرش شرکت‌ها و واحدهای فناور هفتمین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور با پذیرش یک شرکت در دوره مقدماتی و دو شرکت در دوره رشد برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مازیار ناظران رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور و رئیس کمیته تخصصی این مرکز رشد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته در مرکز رشد نیشابور، با اشاره به دستور کار جلسه جذب و پذیرش به معرفی شرکت‌های متقاضی ورود به دوره های رشد و رشد مقدماتی پرداخت.  

در هفتمین جلسه کمیته تخصصی مرکز رشد فناوری نیشابور که با حضور حداکثری اعضای این کمیته برگزار شد، با پذیرش شرکت هومان داده گستران در دوره مقدماتی و همچنین شرکت‌های صدرا صنعت پارسیان و حفار صنعت ایران در دوره رشد موافقت به‌عمل آمد.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.